NASZ ZESPÓŁ

Redakcja

Gra Filipa

Teresa Ulanowska

Czego Jaś nie nauczy…

Piotr Giers

Normalność. Granice zachowania – czym jest norma i normalność?

Mirosław Szczeglik

Trening umiejętności społecznych – fakty i mity

Jakub Błażej

Koraliki, żołnierzyki i pacynki – rola zabawek w eksplorowaniu świata wewnętrznego dziecka

Tytus Kaleta

Kiedy w głowie czai się lęk

Dominika Wielkiewicz

Ktoś więcej niż nauczyciel

Renata Melzacka

Złote dziewczyny – olimpijki z Płońska

Elżbieta Niklewska-Piotrowska

Moc pacynki w treningach umiejętności społecznych

Magdalena Kasica

Uzależnieni w cyberprzestrzeni

Robert Lubowiecki

Tylko jedno w głowie ma… rzecz o zachowaniach seksualnych, normie i fiksacjach osób z niepełnosprawnościami

Alicja Stenzel

Zaglądamy do sypialni

Iwona Sondej-Pawlak

Świat z klocków

Mariola Nowicka

Gry społecznie użyteczne

Marta Sobolak

Historia jednej sesji – o wykorzystaniu historii komiksowych w treningach umiejętności społecznych

Marcelina Różycka-Wolska

Słuch – kolejna część cyklu artykułów o zmysłach

Natalia Giżewska

Po prostu… BĄDŹ! – praca z dziećmi zagrożonymi niedostosowaniem społecznym

Joanna Szczepańska

Autyzm – co wiemy?

Anka Mrówczyńska

Samokarzące się dziecko w ciele dorosłego – o wpływie kar na późniejsze funkcjonowanie osób z dysregulacją emocji

Katarzyna Waagner

Mamo, jestem inny – wywiad z Joanną Olejniczak, mamą 16-letniego Macieja z Gdyni dotkniętego zaburzeniami ze spektrum autyzmu

Monika Domańska

Język ciała – o atrakcyjnej grze do wykorzystania w trakcie treningów umiejętności społecznych

Justyna Rembiszewska-Urban

Mój BRAT… Mój BOHATER

Zyta Czechowska

TIK w TUS – o wykorzystaniu najnowszych TIK w prowadzeniu treningów umiejętności społecznych

Ewa Gizińska

Przełamać ograniczenia

Damian Grzeszkowski

Fiksacje

Iwona Strzałkowska-Nowak

“Jak dobrać nagrodę?” – kiedy nagroda nie zawsze jest nagrodą

Małgorzata Serwicka

Chłopiec spod znaku ważki

Konrad Mazur

tu TUS i tam TUS… – organizacja treningu umiejętności społecznych w pracy nad trudnymi zachowaniami jego uczestników

Kinga Dziewiątkowska - Kozłowska

Doświadczając świata

Agata Wnuczek

Gdzie kropla drąży skałę. O treningach umiejętności społecznych w szkole niepublicznej

Katarzyna Kotlarz

Trening czyni mistrza. Jak Paweł został recenzentem

Patrycja Cabaj

Autoagresja – praca z zachowaniami autoagresywnymi stanowi jedno z największych wyzwań treningu umiejętności społecznych

Katarzyna Kozak

Teatr Kamishibai – nowe narzędzie treningów umiejętności społecznych

Hanna Sagała

Reaktywne zaburzenia więzi w TUS – jak pracować z RADem w treningach umiejętności społecznych

Klaudia Biskri

Licencja na autorytet

error: Treść jest chroniona!!